10 January 2009

saya kata II


5 things in my bag

Ok. Ini pun satu memeningkan saya. Beg apa. Barangkali ia bertanyakan tentang pouch bag saya.

Handset

Wallet quicksilver yg dah agak compang camping

Kunci chalet, glass door, dan bilik (bermacam2 jenama, comic ada, PKL ada…)

Kamera Nikon coolpix L16

Duit syiling (langkah berjaga2 kalau nak masuk tandas berbayar)


5 things in my wallet

Lesen kereta (belum P lagi)

Bank cards (cimb, cimb Islamic, pertanian)

Duit yg asyik kering je

Gambar passport 2007 & 2008

IC gambar masa darjah 6


5 favourite things

Bermacam2 gadgets yg ada kat dunia ni.


5 things i want to do

Soalan ini saya kira terlalu general. Nak menjawabnya membuatkan saya berfikir lebih dari 3 kali.

Study

Main

Makan

Pentahsinan

Improve my handwriting


5 things i always do

Baca blog

Membuat lawak

Makan dan minum

Solat dan yg sama waktu dgnnya

Tidur.


5 people to tag

Anyone?


No comments: