02 May 2009

Go! Go! Go!

exam.


exam.



study.




study.




....




1st paper.
Mechanics.
Monday.
18 May 2009.
time : 1400.


2nd paper.
P3.
Friday.
29 May 2009.
time : 1500.


3rd paper.
Accounting paper 3.
Thursday.
4 June 2009.
time : 1430.


4th paper.
Economics paper 4.
Wednesday.
10 June 2009.
time : 1400.


5th paper.
Accounting paper 4.
Friday.
12 June 2009.
time : 0830


6th paper.
Economics paper 3.
Friday.
time : 0900.


The End.



See?


betapa kejam dan anehnya penyusunan timetable kitorang utk A Level?

duration utk Accounting p4 ialah 2 jam.
duration utk Economics p3 ialah 1 jam.


clash.



apekah???


beberapa pelajar lain turut menerima nasib yg sama tapi tak serupa dan hampir sama, confirm tak serupa.



nasib yg sama tapi tak serupa.

subjek clash lagi. sama bukan?
ini yg tak serupanya.


clash dgn paper yg lebih tough (bg saya).

Further Mathematics dan History. hari yg sama, waktu yg sama.


takde otak ke org yg susun jadual ni?


geram.


nasib yg hampir sama, confirm tak serupa.


hari ni ada paper Further Maths pukul 2 (yg clash dgn History tadi tu).


esoknya pagi, jam 8.30, ada lagi paper Physics P4.


sebelah petangnya pulak, ada paper Chemistry P4.


seorang rakan saya yg 'paling best'.

subjek yg diambilnya ialah Further Maths, Physics dan Chemistry.


kesemuanye gedebuk gedabak pada waktu yg sgt dekat.


gila. bagi sayalah. tapi saya tahu. anda hebat.


pun begitu, saya masih tak puas ati sampai sekarang penyusunan timetable tersebut. tapi apa boleh buat.



heee!



starting from now, saya ada 2 minggu utk study Mechanics.

saya juga mempunyai seminggu 3 hari lebih kurang, utk study P3.

di samping itu, saya punya 5 hari (appr.) sebelum menjawab Accounting Paper 3.

similarly, 5 hari diberikan pada saya utk membuat apa yg patut sebelum paper 4 Economics .

finally, saya punya sehari saja utkAccounting paper 4, DAN Economics paper 3.


bagi sesetengah org, mungkin kata mereka,

ala, paper 3 mcq, bulat2 je kan.

ya betul. saya setuju.


tapi.


cuak juga.





tolonglah.


makin dekat exam ni.


makin banyak pulak benda yg mula nak mengganggu fikiran.


itulah.

inilah.


makin tak keruan.


disebabkan tu, makin kurang mood nak study.


makin itu.

makin ini.


satu2 dtg nak mengacau.


patut makin dekat exam, emosi kena stabil contohnya.


tapi.


sebaliknya pula.


kebelakangan ni byk pulak yg mengganggu emosi.


kalian yg membaca post ni, doakan kejayaan saya dlm A Level.


bak kata Udien dlm blognya, senang saja.


baca bersama2 ya.




Ya Allah, berikanlah kejayaan straight As kepada Muhammad Nur Iman Mohammad Fadzil (Iman saja cukup) dan semua rakan2nya dlm peperiksaan A Level mereka.




oh Allah.



...




smile!

:)


.

No comments: